HTML

Nekem nincs blogom

"Furcsa hurkok", paradoxonok és látszólagos paradoxonok a természettudományok világából, valamint (számomra) érdekességek a zene, irodalom, filmek, sütés-főzés világából.

Kapcsolat

Szólj hozzá, ha valami mondandód van, ha pedig nincs blog.hu-s azonosítód, akkor írj levelet nekem!

Friss topikok

  • ]Gabó[: Elhanyagoltam a témát, de most pótolom az elmaradást a Pöttyös nyereményekkel kapcsolatban. Nem jár senkinek. Pont. :) Megadtam... (2011.01.19. 12:01) Csillagok
  • mackótesó: Sziasztok. Itt egyik komment sem állít olyat, ami a többi kommentre igaz. (2009.12.14. 00:14) Kakukktojás
  • peetmaster: @]Gabó[: ja. (2009.11.07. 16:53) Soha
  • lottyettluvnya: @hajdú: Valojaban a te megoldasod, csak csinaltam hozza rajzot is, hogy latsszek szepen. A masik megoldasod 8/24, 8:19-kor amu... (2009.09.11. 15:22) Vízóra

Utolsó kommentek

  • ]Gabó[: Elhanyagoltam a témát, de most pótolom az elmaradást a Pöttyös nyereményekkel kapcsolatban. Nem jár senkinek. Pont. :) Megadtam... (2011.01.19. 12:01) Csillagok
  • ]Gabó[: @TBal: Nem értem a kérdést, nem is válaszolok rá. Mint egy tipikus vízöntő. :) Az előző kommentem másik nickkel ment, kell néha ... (2010.12.09. 21:32) Csillagok
  • TBal: @Gabó Kocka: Kivel beszélgettél a feladatról? Nem kell név, cím, elég csak pozíció vagy foglalkozás :). Engem is csak annyiban ... (2010.12.09. 12:31) Csillagok
  • Gabó Kocka: @TBal: Így már helyes a válasz. :) Amennyire én tudom, az asztrológusok egységes idő alapján számolnak (UTC, vagy ami tetszik n... (2010.12.09. 08:57) Csillagok
  • Utolsó 20

Hanyag

2009.01.16. 18:39 ]Gabó[

Az vagyok. Nemtörődöm. A bloggal. De nekem olyan nincs is. Szóval semmi baj. Majd ha lesz, akkor foglalkozok vele.

Elnézést kérek azoktól, akik még ezek ellenére is meglátogatják az oldalt.

Na, azért gyorsan valamit mégis.

1. Ha tízszer feldobsz egy tizest, és mind a tízszer fej lesz, akkor tizenegyedszerre mekkora valószínűséggel lesz szintén fej?

2. Az 1. kérdésbe hová lehet még a tíz szó különböző formáit belesuvasztani?

6 komment

Címkék: blog valószínűség

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemnincs.blog.hu/api/trackback/id/tr48882219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.01.17. 12:21:35

Ehhh, de rég volt :), nekem még reggel van, nem tudok gondolkodni.

Lencse. 2009.01.20. 12:37:48

1. 50%
2. Pl. hozzáteszed, hogy közben a Tizedes meg a többiek megy a tévében.

lottyettluvnya 2009.01.30. 23:42:36

1. Hát érdemes elgondolkodni azon, hogy hogy alakul az a feltételes valószínűség gyártási statisztikai alapon, hogy mindkét oldalon fej van, adva, hogy tízszer fej volt már egymás után sorban. Valamint nyílvánvalóan befolyásolhatja a dolog kimenetelét rövidtávú jóvőnk hatása az eseményekre: c.f. www.youtube.com/watch?v=RjOqaD5tWB0
süti beállítások módosítása