HTML

Nekem nincs blogom

"Furcsa hurkok", paradoxonok és látszólagos paradoxonok a természettudományok világából, valamint (számomra) érdekességek a zene, irodalom, filmek, sütés-főzés világából.

Kapcsolat

Szólj hozzá, ha valami mondandód van, ha pedig nincs blog.hu-s azonosítód, akkor írj levelet nekem!

Friss topikok

  • ]Gabó[: Elhanyagoltam a témát, de most pótolom az elmaradást a Pöttyös nyereményekkel kapcsolatban. Nem jár senkinek. Pont. :) Megadtam... (2011.01.19. 12:01) Csillagok
  • mackótesó: Sziasztok. Itt egyik komment sem állít olyat, ami a többi kommentre igaz. (2009.12.14. 00:14) Kakukktojás
  • peetmaster: @]Gabó[: ja. (2009.11.07. 16:53) Soha
  • lottyettluvnya: @hajdú: Valojaban a te megoldasod, csak csinaltam hozza rajzot is, hogy latsszek szepen. A masik megoldasod 8/24, 8:19-kor amu... (2009.09.11. 15:22) Vízóra

Utolsó kommentek

  • ]Gabó[: Elhanyagoltam a témát, de most pótolom az elmaradást a Pöttyös nyereményekkel kapcsolatban. Nem jár senkinek. Pont. :) Megadtam... (2011.01.19. 12:01) Csillagok
  • ]Gabó[: @TBal: Nem értem a kérdést, nem is válaszolok rá. Mint egy tipikus vízöntő. :) Az előző kommentem másik nickkel ment, kell néha ... (2010.12.09. 21:32) Csillagok
  • TBal: @Gabó Kocka: Kivel beszélgettél a feladatról? Nem kell név, cím, elég csak pozíció vagy foglalkozás :). Engem is csak annyiban ... (2010.12.09. 12:31) Csillagok
  • Gabó Kocka: @TBal: Így már helyes a válasz. :) Amennyire én tudom, az asztrológusok egységes idő alapján számolnak (UTC, vagy ami tetszik n... (2010.12.09. 08:57) Csillagok
  • Utolsó 20

Körzongora, zenei illúzió (vagy paradoxon?), Shepard-skála, Zenei áldozat

2008.10.10. 19:00 ]Gabó[

Egy érdekességet mutatok.
Látogassatok el ide, és játsszatok a körzongorán, az óramutató irányával megegyezően, vagy ellenkezően! (Flash player kell hozzá.)

Na, sikerült megtalálni a legmagasabb/legalacsonyabb hangot?

A jelenséget Roger Shepard „ötlötte ki”, én többet nem is mondok róla, itt lehet olvasni egy cikket magyarul. Ha csak ez a jelenség érdekel, akkor keress rá Shepard nevére a cikkben.
A Wikin is lehet olvasni erről angolul, itt lehet folytonos skálát is hallgatni.

És itt is van még egy jó bemutató, ehhez Java kell.

4 komment

Címkék: zene paradoxon bach furcsa hurok

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemnincs.blog.hu/api/trackback/id/tr2707474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lottyettluvnya 2008.10.11. 15:21:06

Nesze neked descente infinite indirekt bizonyítás.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.10.15. 12:21:17

Hát, mégsem olyan érdekes. :)
Ötlethiányban szenvedek.
Akkor nesze nektek szófelhő, a lökött sztakisoktól a Senkit Nem Érdeklő Kérdésekkel: szotar.sztaki.hu/docs/tagcloud

kiraaaaa 2008.10.17. 14:49:47

nem tetszik eza zene....

lottyettluvnya 2008.10.20. 07:27:51

Ó, hát mondtam én ilyet? Pont ez benne a móka.
süti beállítások módosítása